آیا ممکن است برای معکوس نارسایی کلیه با کراتینین 6.5
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای معکوس نارسایی کلیه با کراتینین 6.5

آیا ممکن است به عقب نارسایی کلیه با کراتینین 6.5؟ به رک و پوست کنده، یک بار کلیه ها آسیب دیده آنها را سخت به معکوس شود، به خصوص پس از آنها به طور جدی آسیب دیده است. با این حال، این بدان معناست که نمی شما هیچ شانسی برای کنترل آن. اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان را ممکن است شما یک فرصت برای کنترل بیماری خود را به خوبی و مانند یک فرد عادی زندگی است.
چه کراتینین 6.5 یعنی در نارسایی کلیه؟
در درمانگاه، سطح کراتینین 6.5 این معنی است که کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است و در حال حاضر بیماری است که در مرحله 3 بیماری کلیه، به طوری که ما خواهان به اقدامات در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری بدتر می رود. اگر درمان نشود، بالا اراده سطح کراتینین می رود و این بیماری ممکن است از دست دادن کنترل و به مرحله 5 در یک سرعت سریع می گیرند.
چه درمانی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 6.5 مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا آن را برای درمان نارسایی کلیه مفید است. به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر این نوع درمان می تواند به تاخیر می اندازد، حتی معکوس پیشرفت بیماری کلیه. با این بیماری به خوبی می رود، تمام کسانی که نشانه های بیماری کلیه، از جمله سطح کراتینین بالا خواهد ناپدید شد یک به یک و در نتیجه بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.
اگر شما بیمار بیماری های کلیوی با وضعیت مشابه هستند و یا شما می خواهید برخی از کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه، شما هرگز نباید تا قبل از تلاش را تمام کسانی که درمان موثر است. شما می دانید، بیمار نیز حق زندگی خوش و خرم است، بنابراین فقط آن را انجام دهید.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: